تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۳۹۶
تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۳۹۶
|
||
ردیف |
عنوان خدمت
|
مبلغ تعرفه |
1 |
تنظیم دادخواست / شکوائیه 1 |
180،000 |
2 |
تنظیم اظهارنامه 2 |
150،000 |
3 |
افزودن پیوست (هرصفحه) |
22،000 |
4 |
تایپ هر صفحه شرح اضافه |
22،000 |
5 |
ثبت اطلاعات افراد ذی سمت پرونده و اظهارنامه ، وکیل ، نماینده هر نفر | 22،000 |
6 |
چاپ و تحویل هر برگ اوراق قضایی |
11،000 |
7 |
پیگیری دادخواست ، شکوائیه ، اظهارنامه |
22،000 |
8 |
اطلاع رسانی وضعیت پرونده |
22،000 |
9 |
ثبت اطلاعات و ارائه شناسه قضایی |
100،000 |
10 |
ویرایش اطلاعات در سامانه ثنا |
40،000 |
11 |
ورود به صفحه شخصی در سامانه ابلاغ و رویت آن |
22،000 |
12 |
تحویل رمز در صورت درخواست متقاضی |
20،000 |
1 – مبلغ تنظیم دادخواست / شکوائیه شامل ثبت اطلاعات یک نفر خواهان یا شاکی ، یک نفر خوانده یا متشاکی ، ضمیمه نمودن دو برگ پیوست ، بررسی اطلاعات ، احراز هویت ، چاپ اولیه ، ثبت نهایی ، پرداخت هزینه و ارسال به مرجع قضایی می باشد . 2 – مبلغ تعرفه تنظیم اظهارنامه شامل ثبت اطلاعات یک اظهار کننده ، یک مخاطب ، ضمیمه نمودن یک برگ پیوست ، بررسی اطلاعات ، احراز هویت ، چاپ اولیه ، ثبت نهایی ، پرداخت هزینه و ارسال به مرجع ابلاغ می باشد . نکته : در صورتی که مراجعین قبلاً کد رهگیری دریافت کرده باشند یا خواسته درخواست اعسار از پرداخت هزینه دادرسی داشته باشند تعرفه آنها تا 30 درصد از مبالغ اعلامی کاهش خواهد یافت . |
{jcomments off}